Produktų ženklų apžvalga

Neabejotinai verčiausi jūsų dėmesio greitų paskolų pasiūlymai šiai dienai:

Ženkliname produktusKasdien mus supa gausybė įvairiausių pakuočių, įpakavimų, blizgančių reklamų. Mums tai kasdienybė, į kurią retai kada atkreipiame dėmesį, o kažkam produktų ženklinimas yra kasdienė duona. Tam, kad būtų suprojektuotos etiketės, kad būtų viskas sukurta taip, kaip ir turi būti, produktai turi būti tinkamai ženklinami, ir tai privalo būti daroma išmaniai. Mados, tendencijos keičiasi greitai, o ženklinimo ir reklamos tikslas išlieka tas pats – atkreipti į save dėmesį ir priversti žmones pirkti tą produkciją, kuri yra reklamuojama. Paimkime kasdienius produktus, kurių apsuptyje gyvename, ir pabandykime pažiūrėti, koks produktų ženklinimas čia yra panaudotas.

Maisto produktai

Toli eiti nereikia. Atsidarome šaldytuvą ir randame daug maisto produktų, sugedusių ir vis dar galiojančių. Pirmiausia tai yra pieno produktai. Pati pieno pakuotė yra labai paprasta. Paprastai yra vengiama raudonos spalvos, nes ji tarsi nesusijusi su produkto spalva ir gali kurti kažkokią atmetimo reakciją. Priimtinos spalvos yra balta, melsva, mėlyna, gali būti žalia, juoda, kaip karvės kailio imitacija. Matome daug baltos spalvos ir ant kitų pieno produktų. Nėra įprasta juos išmarginti labai gausiai. Sūriai, varškės jau turi šiek tiek įvairesnį įpakavimą, ir visiškai įprasta visur matyti vieną kitą karvę ar kokį nors kitą gyvūną, kuris mums siejasi su gamta, švariu ekologišku pasauliu ir jame galbūt bręstančiu, augančiu maistu.

Kaip pastebime, maisto produktų ženklinimas kone visada turi to paties polinkio pabrėžti ant pakuotės sudedamąsias produkto dalis. Tarkime, jeigu imsime kepinius, tai tiek ant duonos, batono, duoniukų, bandelių ir kt. kepinių matysime ne dailiai ir skaniai atrodančio maisto įpakavimus, o vizualinį apipavidalinimą su visokiomis atitinkamomis dekoracijomis, kaip ženklais į tą žaliavą, iš kurios buvo pagamintas produktas. Duona bus papuošta rugių ar kokių nors saulėgrąžų žiedais ir su jais susijusiais priedais ir panašiai. Tai – įprasta mums simbolika.

Daiktai iš vonios

Jeigu savo apžvalgą į produktų pakuočių pasaulį tęsime toliau, pamatysime, kad daiktai iš vonios mums atrodo kur kas spalvingesni. Čia rasime daugiau sintetinių ryškių spalvų. Turbūt todėl, kad su higiena susijusios priemonės neturi būti natūralios, jos dažnai turi savo konkrečią cheminę sudėtį, ir šį gali lemti ryškias spalvas. Kai kurios pakuotės tiesiog rėkte rėkia atkreipti į jas dėmesį. Kitos yra subtilesnės ir tarsi vilioja mus prabangiu minimalistiniu įspūdžiu. Kitos priklauso visai produktų linijai ir atitinka bendrą stilistiką visos prekės ženklo.

933
Ačiū!
Klaida!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *