Gana dažnai, norint sužinoti, ar įmonė patikima, visų pirma pradedama ieškoti neigiamos informacijos internete. Deja, dažniausiai tokios informacijos pavyksta rasti – kuo didesnė įmonė, to didesnė tikimybė, kad tokios informacijos bus. Taigi, gana dažnai į paiešką įvedama ir TeleTrade skundai. Kadangi tai – tikrai didelėbendrovė, nieko nuostabaus, kad apie ją galima rasti skundų: kad ir kaip bebūtų gaila, žmonės labiau linkę palikti neigiamus atsiliepimus negu teigiamus, tačiau vien tik skundais pasitikėti tikrai neverta:
Visų pirma, iš 100 ar 1000 klientų visada atsiras bent vienas asmuo, kuris bus nepatenkintas teikiamomis paslaugomis, kad ir kokia įmonė tai bebūtų. Kuo klientų daugiau, tuo didesnė tikimybė, kad vienas kitas tikrai paliks skundą.
Lietuvos žmonės skundus palieka gana dažnai, ir sunku atsakyti, kodėl vyrauja ši tendencija: vienų žmonių lūkesčiai yra pernelyg dideli, kiti tiesiog tokiu būdu nori pasireikšti internete.
Kaip bebūtų, skundai paliekami kur kas dažniau nei teigiami atsiliepimai: jei suteikta paslauga klientas yra patenkintas, jam tai paprasčiausiai atrodo natūralu, o jei jis turi pretenzijų, mielai palieka skundą, net nebandydamas aiškintis, kas buvo ne taip.
TeleTrade skundai tikrai ne visi yra pagrįsti – nesusipratimų gali būti visose srityse, ir visų pirma vertėtų aiškintis, kas buvo ne taip, su paslaugos tiekėju, o tik vėliau, jei problema yra neišsprendžiama ar tiekėjas nenori geranoriškai jos ištaisyti, galima būtų palikti skundą. Vis dėlto, Lietuvoje dažnai elgiamasi priešingai, ir visų pirma parašomas neigiamas atsiliepimas, dar prieš pradedant aiškintis klaidas.
Niekada negalima aklai pasikliauti internete skelbiama informacija – jei jums reikia, kad būtų suteikta teisingainformacija, pasikonsultuokite su draugais ar pažįstamais, kuriems yra tekę tam tikromis paslaugomis naudotis anksčiau. Niekada negalite žinoti, kas ir kokiu tikslu internete rašo skundus apie tam tikras įmones, taigi, ši informacija gali būti klaidinanti.
Vienas kitas paliktas neigiamas atsiliepimas tikrai neparodo, kad įmone negalima pasitikėti – kuo ji yra populiaresnė, tuo daugiau apie ją galima rasti neigiamos informacijos, todėl vien tik skundais tikrai negalima pasitikėti. Jei jums kyla klausimų ar neaiškumų, visada galite pasikonsultuoti su įmonės darbuotojais – jie savo potencialiems klientams tikrai atsakys į visus rūpimus klausimus. Taigi, nuomonę galėsite susidaryti patys.