Neabejotinai verčiausi jūsų dėmesio greitų paskolų pasiūlymai šiai dienai:
Kad būtų tiek efektyvūs kiek galima, prekybiniai savininkai turi nuolat kontroliuoti pavojų, iškeltą prekiautojų, kuriuos jie pasirašė. Pagrindinis prekybinio pasirašymo procesas apima dvi partijas: prekiautojas ir prekybinis savininkas. Šiame procese, užmokesčiai eina nuo vartotojo pas savininką, kuris tada moka prekiautojui. Kad būtų tiek efektyvūs kiek galima, prekybiniai savininkai turi nuolat kontroliuoti prekiautojus, su kuriais jie nusprendė padaryti verslą. Jie turi kontroliuoti pavojų todėl, kad laiku tarp kliento, mokančio už jų prekes ir iš tikrųjų gaunančio jų prekes, savininkas laiko pavojų grąžinti pinigus į vartotoją, jei chargeback įvyksta. Trys svarbiausi rajonų savininkai turi atkreipti dėmesį į, yra: pavojus, pranešimo veikla, ir komunikacijos kanalai
Pavojus turi būti kontroliuotas ir apskaičiuotas tuo metu, kai savininkas nusprendžia pasirašyti prekiautoją. Savininkas turi žinoti, kaip tikėtina prekiautojas turi pasilikti versle, taip pat kaip kaip tikėtina prekiautojas turi grąžinti fondams, jei jie netikėtai negali tiekti prekių, jie pardavė. Savininkas, tiesiogiai neskolindamas pinigų, netiesiogiai ima ant pavojaus, jungto su chargebacks, jei prekiautojas netiekia prekių vartotojui ir negrąžina pinigų savininkui.
Prekiautojai turi būti kontroliuoti po to, kai jie yra pasirašyti taip, savininkas gali aptikti nenormalumus versle, kuris gali paveikti jų gebėjimą ar prekiautojo pasiruošimą grąžinti klientams už chargebacks. Tai svarbu todėl, kad savininkai imasi tam tikro kiekio pavojaus nuo prekiautojų, kad jie pasirašo. Be deramo prekybinių pranešimų kontroliavimo, savininkas negalės pasakyti, kai neįprastas svyravimas versle įvyks ir, blogiausiame įvykių sekos variante, tiktai sužinos po to, kai prekiautojas negalėjo tiekti prekes, bet sulaikė klientų pinigus.
Efektyvi komunikacijos priemonė turi taip pat būti palaikyta taip, savininkas gali susisiekti su verslu, jei kokie nors neįprasti atsitikimai kyla. Pavyzdžiui, jei maža sportinių marškinėlių kompanija netikėtai turi 40 % pardavimų padidėjimą, prekybinis savininkas gali susisiekti su jais, kad sužinotų, kodėl buvo toks antplūdis ir ar tikrai verslas sugebės susidoroti su nauja papildoma apimtimi. Papildomai, jei savininkas turės tebevykstantį kontaktą su prekiautoju, žinių ir pasitikėjimo santykis bus nustatytas. Tai reiškia, kad, jei neįprasta aplinkybė tikrai kyla, prekiautojas jau bus patogus ryšio palaikymas su savininku.
Pasirašydami prekiautojus, savininkai turi pažiūrėti į pavojų, iškeltą kiekviename santykio žingsnyje. Šis pavojus daugiausia kyla iš galimybės chargebacks ir prekiautojo gebėjimo tiekti prekes kaip žadėtas. Kai kontroliuotas efektyviai, prekybiniai savininkai ne tiktai aprūpina vertingą paslaugą prekiautojams, ir prekiautojai turi naudą turėti strateginį pardavėją, ieškantį jų interesų.
Leave a Reply